یادداشت روزانه دکتر احمد فرخی حاجی آباد

راهنامه کسب و کار و توسعه و تعالی اقتصادی در کشور

یادداشت روزانه دکتر احمد فرخی حاجی آباد

راهنامه کسب و کار و توسعه و تعالی اقتصادی در کشور

#تلاش_برای_وطنم
بی گمان رفاه اجتماعی برای آحاد جامعه در سایه دارا بودن کسب و کار مناسب و دست آورد درآمد متعادل امکان پذیر خواهد بود .
اینجا هستیم تا موانع و مشکلات پیش روی کسب و کارها را در کشور برداشته و عواملی را که ضامن این هدف گذاری خواهد بود را رونمایی کنیم .
عمده چالش برای ایجاد روانی و سهولت در انجام و ایجاد کسب و کارها در حوزه قانون و قانونگذاری رقم خورده است و اصلاح قوانین امری الزامی و مهم تلقی میشود.
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۷ اسفند ۹۷ , ۰۷:۲۷
    ٢٠
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

پوستر

باسمه تعالی
معرفینامه   :

    احمد فرخی حاجی آباد متولد 1346 تهران دانش آموخته رشته علوم تجربی و در نهایت محصل رشته حقوق تا مقطع کاردانی و سپس اخذ مدرک MBA  و DBA  و POST DBA  از دانشگاههای خوارزمی و گام اندیشه استان خراسان رضوی حاصل آمده .
ازسالهای 1364 به بعد در بازار کار و فعالیت حضور و اولین عضویت من در اتاق بازرگانی به سالهای 1374 در تهران برمیگردد .
ایجاد شرکت صادراتی و بازرگانی بدرتوس در سال 1377 در استان و  فعالیت در بخش صادرات انواع کالاهای ایرانی و عضویت در نهادهای بازرگانی ، اتاقهای مشترک و اتحادیه صادرکنندگان و سایر تشکلهای اقتصادی به اختصار در کارنامه فعالیت من جای دارد و نوعاً نفس کار بازرگانی ارتباط مداوم و گریز ناپذیر با بخش حمل و نقل و توفیق حضور در این بخش با ابتیاع شرکت حمل و نقل بین المللی جهانگردان خراسان رسمیت بیشتر یافت .
و امید آن میرود تا با درک درستی که از تجارت و صنعت حمل و نقل و نیز صنایع کوچک و متوسط در طول سالهای متمادی کار و فعالیت حاصل آمده ، حضوری ثمر بخش را د رکنار شما عزیزان تجربه نمایم .

مشهد مقدس –16/11/1397