یادداشت روزانه دکتر احمد فرخی حاجی آباد

راهنامه کسب و کار و توسعه و تعالی اقتصادی در کشور

یادداشت روزانه دکتر احمد فرخی حاجی آباد

راهنامه کسب و کار و توسعه و تعالی اقتصادی در کشور

#تلاش_برای_وطنم
بی گمان رفاه اجتماعی برای آحاد جامعه در سایه دارا بودن کسب و کار مناسب و دست آورد درآمد متعادل امکان پذیر خواهد بود .
اینجا هستیم تا موانع و مشکلات پیش روی کسب و کارها را در کشور برداشته و عواملی را که ضامن این هدف گذاری خواهد بود را رونمایی کنیم .
عمده چالش برای ایجاد روانی و سهولت در انجام و ایجاد کسب و کارها در حوزه قانون و قانونگذاری رقم خورده است و اصلاح قوانین امری الزامی و مهم تلقی میشود.
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۷ اسفند ۹۷ , ۰۷:۲۷
    ٢٠
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

باور پذیر نیست صنعت حمل و نقل بین المللی که در سرتاسر جهان تا این اندازه از اهمیت و اعتبار قرار دارد در کشور با این حجم از نابسامانی و سرکوب دست و پنجه نرم می کند .

فعالیتی که درامد حداکثری آن نصیب کشور دولت و مردم میشود و شرکت های فعال در این حوزه به حداقل ها قانع هستند چگونه است که باید در گرداب محرومیت ها  محدودیت ها و آزارهای بیحد و اندازه جان بدهد .

سازمان ها و دوایر بیشمار بهره بردار و سهم خواهی که نگاهی چون یک برده از این صنعت و صنف دارند و چون جاشوها تا توان دارد پارو زدن می خواهند و ایشان مترصد شلاق زدن تا حصول مرگ ایشان هستند .

کدامیک را باید نام برد و از کدامیک باید نالید .

قوانین و بخشنامه های متعدد و متناقض از گمرک تا پایانه  از قانون قاچاق کالا و ارز تا قانون تجارت   مگر عزمی عظیم باید تا از این مهم آفت زدایی کند و با تجمیع قوانین  اصلاح و تطبیق جهانی راه برای این در راه مانده گشوده شود .

این روزها به کارگماردن افراد بدون سابقه علمی و اجرایی در مشاغل مهم و نیازمند مرسوم شده و چه سنت شومی و کو تقوی و شرافت ملی که ناتوان از مسیولیت جای خود را به مسیولی توانمند بدهد .

ما ساختار شکنی را باب کرده ایم و سوختن را عادت و نسل ما یک جهان به جهان آینده مدیون خواهد ماند .

چاره کدام است  از خودمان شروع کنیم هر روز یک قدم برای اصلاح خود و پیرامون برداریم  یک قدم یک قدم و یک قدم ها کافیست تا هرچند لنگ لنگان به مراد مقصود برسیم .

با صنعت حمل و نقل بین المللی مهربان باشید  نامهربانان با این صنعت خیانت پیشگان به ایران و ایرانی اند .

عزت زیاد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۰۹
احمد فرخی حاجی آباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی