یادداشت روزانه دکتر احمد فرخی حاجی آباد

راهنامه کسب و کار و توسعه و تعالی اقتصادی در کشور

یادداشت روزانه دکتر احمد فرخی حاجی آباد

راهنامه کسب و کار و توسعه و تعالی اقتصادی در کشور

#تلاش_برای_وطنم
بی گمان رفاه اجتماعی برای آحاد جامعه در سایه دارا بودن کسب و کار مناسب و دست آورد درآمد متعادل امکان پذیر خواهد بود .
اینجا هستیم تا موانع و مشکلات پیش روی کسب و کارها را در کشور برداشته و عواملی را که ضامن این هدف گذاری خواهد بود را رونمایی کنیم .
عمده چالش برای ایجاد روانی و سهولت در انجام و ایجاد کسب و کارها در حوزه قانون و قانونگذاری رقم خورده است و اصلاح قوانین امری الزامی و مهم تلقی میشود.
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۷ اسفند ۹۷ , ۰۷:۲۷
    ٢٠
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
۱۸ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۰۷

بیست رکعت نماز شکر

احمد فرخی حاجی آباد, [09.08.19 18:02]
[Forwarded from Ahmad Farokhi]
بنام خدا                                                                                                                    

عصر جمعه یکایک عزیزان به خیر و نیکی ,  اگر هفته ای را گذرانیده اند که کاشفان  قلم برکف پر کاهی را کوه ندیده اند , و در حسرت حق الکشف کشف نامه ای ترتیب نشده و پرونده ای روی دستتان نمانده بعد از دو رکعت نماز جمعه بیست رکعت نماز شکر بخوانید .                                            

اگر در هفته ای که گذشت مخلصان جا مانده از اخلاص در سازمان مخوف تعزیرات حکومتی رقم چندبرابری تقریر شده در اعلامیه کشف گمرک نوشته شده را در چند برابر دیگر ضرب نکرده اند تا قصه خوش گمرک نوشته شده را مهر پایانی خوش تر برای خویش بزنند . بعد از آن بیست رکعت . بیست رکعت دیگر نماز شکر بخوانید .   

الان که مجبور نیستید ذکر امن یجیب بخوانید و نانجیب نوشته هایی را در غالب آیین نامه و قانون بخوانید تا مبادا راه چاره ای از آن بیابید . بیست رکعت دیگر نماز شکر بعد از بیست رکعت دوم بخوانید .

 همین طور ادامه بدهید کشف می کنید که اگر همه ساعات مشغول خواندن نماز باشید یحتمل هم از شر شیطان و هم از شر شیطان صفتان در امان خواهید ماند .

نسخه ای برای برطرف کردن نیاز و قوت لایموت ندارم . گفتم چنانچه ایشان عایدات حاصل از پاره کردن میشان که ممکن است از زمره تحصیل درآمد نامشروع شان قلمداد شود , درصدی از باب مباح شدن و خیرات در سبد کرامت نهند ما به اعتکاف معتکف خواهیم بود .  

القصه عمر می گذرد و این سربازان قوای امپریالیزم جهانی و صهیونیزم بین الملل بدانند بی تردید آن مناجات راه نجات را برای ما رقم میزند .  

حالا عرض می کنم اگر می خواهید از فردا تا پایان هفته را خدای ناکرده به دام اینان و آنان و ایشان نیفتید از قرایت فاتحه برای اموات شروع کنید , به یکصد و بیست و چهار هزار پیامبر و دوازده امام متوسل شوید
صبح را با دود کردن اسفند و روز با اذکار ادعیه تا انشاالله در امان بمانید .


خانه هاشان ویران باد آنانکه در اندیشه ویرانی خانه مردمند .   عزت زیاد  .

احمد فرخی حاجی آباد . فعال اقتصادی . حمل و نقل بین المللی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۸
احمد فرخی حاجی آباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی