یادداشت روزانه دکتر احمد فرخی حاجی آباد

راهنامه کسب و کار و توسعه و تعالی اقتصادی در کشور

یادداشت روزانه دکتر احمد فرخی حاجی آباد

راهنامه کسب و کار و توسعه و تعالی اقتصادی در کشور

#تلاش_برای_وطنم
بی گمان رفاه اجتماعی برای آحاد جامعه در سایه دارا بودن کسب و کار مناسب و دست آورد درآمد متعادل امکان پذیر خواهد بود .
اینجا هستیم تا موانع و مشکلات پیش روی کسب و کارها را در کشور برداشته و عواملی را که ضامن این هدف گذاری خواهد بود را رونمایی کنیم .
عمده چالش برای ایجاد روانی و سهولت در انجام و ایجاد کسب و کارها در حوزه قانون و قانونگذاری رقم خورده است و اصلاح قوانین امری الزامی و مهم تلقی میشود.
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۷ اسفند ۹۷ , ۰۷:۲۷
    ٢٠
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
۰۷ شهریور ۹۸ ، ۱۹:۱۶

و ترانزیت همان نام من است .

Dr.Ahmad Farokhi Hajiabad, [۲۷.۰۸.۱۹ ۱۹:۱۲]
[Forwarded from Dr.Ahmad Farokhi Hajiabad]
شعر نو با عنوان ترانزیت و تقدیم به راهبانان میهن عزیزمان ایران

ترانزیت
واژه ای گمنام

میدانی .
راه را برای من ساختند .
حتی راهی از ابریشم ،
یا همان راه ابریشم .
ابریشم چرا ?
استحکام یا لطافت ?
یا شاید حساسیت ، اهمیت ،
من سالها دور تولد یافتم .
و با تولدم تو  تازه متولد شدی .
او را بتو رساندم.
تو را به او .
عرب را به عجم .
عجم را به ترک .
ترک را به فرنگ .
با خود آوردم .
با خودم بردم .
تو نفهمیدی ..
من گریستم  ،
تا تو خندیدی .
مهر را آوردم .
مهربانی بردم .
یک سبد لبخند ،
حاصل جان کندن من بود .
تا تو بالیدی .
راهها مال من است .
و تو در بیراهه .
به کدامین معنا ?
من رسیدم .
من رساندم.
تو نماندی .
من ماندم .
 و تو محتاج منی ،
و من محتاج اندیشه .
دو ستی سهم من است
و امنیت  ارمغانی است    ، به اندازه راه .
از کجا تا آنجا .
از همین تا هر جا .
و تویی مست  غرور  
نور می پاشم در راه
و هزاران منصب ،
و هزاران کاسب
و هزاران امید .
با خودم اشرفی ناب به همراه دارم .
من به اندازه خورشید تماشا دارم .
ماه روشنی از چهره مهرم دارد .
و فراوان چشمه آب از نفس من دارند .
حمل را کنیه    و نقل را ریشه ام میدانند .
و ترانزیت همان نام من است         و ترانزیت ......

احمد فرخی
دوازدهم اردیبهشت یکهزار و سیصد و نود وهشت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۷
احمد فرخی حاجی آباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی